måndag 23 februari 2009

miljövänligt sportlov.

Jag har börjat och skall fortsätta mitt sportlov miljövänligt. Idag traskade jag med skirdskorna runt axlarna och kameran i högsta hugg ner till sjön. jag snörade på och satte fart, det var det bästa. skönt det var, fina bilder fick man, men jag vill fota med ett nytt objektiv, detta är inte så bra som på. Idag var en dag för att plocka ihop vad man hade hemma till en god lunch, jag gör en soppa med pallsternacka, grönsaksbulljong, potatis och röda linser. det skall bli smarrigt. Jag skall fortsätta mitt sportlov på ett miljövänligt sätt.

Måndag: Skridskor, städa träna pilates.
Tisdag: Skirdskor och semlebakning med Michaela.
Onsdag: Skridskor, eller skidor(?) och plugg.
Torsdag: promenad, meditation, scrapbooking.
Fredag: skirdskor, promenad runt djurgården och kennystarfighter utställningen.
Lördag; Gärna, saltåkvarn, vegansushi och melodifestival.
Söndag: Söder, Vegaskor, secondhand, Gudrunsjöden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar